Sözde Ermeni Soykırımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Sözde Ermeni Soykırımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Ara 2008

Özür bekliyorum

Ermenilerden özür dileyenlere karşı bir de benim gibi özür bekleyenler var. Özür Bekliyorum sitesi de bunun için açılmış zaten. Bilgilerinize sunmak geldi içimden...

Site Türk Silahlı Kuvvetler arşivinde bulunan belgeleri inceleme fırsatı sunuyor. Bakalım bu işin sonu nereye varacak?

16 Ara 2008

‘Özür Diliyorum’ kampanyası



Peki Ermeniler de bizden özür dileyecekler mi?


1915'te Ruslarla beraber olup bir çok doğu ilini kesip biçtiği için özür dileyecekler mi benim milletimden?


İsyan etmeyen ve Ermeni çetelerine katılmayı reddeden vatansever ermenileri öldürdüğü için kendi vatandaşlarından özür dileyecekler mi?


Son moda "özür" imzası bugün bir çok gazetede yer aldı. Nasıl gereksiz bir kampanyadır bu aklım almıyor. Osmanlı devleti, zamanında Ermenileri katletmiş-miş... Yıl 1915... Osmanlı'nın başı her bir devletle belada. Savaş var doğuda, batıda.. Bir de Ermeniler ayaklanıyorlar Rus'un oyununa gelip... İşbirliği yapıyorlar... Kim olsa aynısını yapardı... Sürerdi çoluk çocuk... "Madem ki sen benim sana tanıdığım hakları beğenmiyorsun haydi yolun açık olsun" deme hakkı her ülkede mevcuttur. Baksana bu zamanda başbakan bile "beğenmiyorsan git" diyor, 1915'te demiş çok mu? Ayrıca bir soykırım olsa; herhalde hiçbir Ermeninin gitmesine izin verilmezdi de kuyulara atılıp dünyadan silerlerdi diye düşünüyorum. En azından ben soykırım yapsam bu yolu izlerdim.

Bu sebeple alnınıza dövme diye kazıtsanız da siyasi özrünüzü ben soykırımı tanımıyorum.

İlber Ortaylı'nın yazısı