
Hiçbir şeyden çekmedik biz ailece, bu Beşiktaş'tan çektiğimiz kadar yemin ederim. Maç günleri nefesimizi tutup, kulağımız salondan gelen maç spikerinin sesinde. "Hah! gol oldu, tüh sarı kart". Aynı babam gibi ben de sonuna kadar Beşiktaş'ı tutarım. Gurur da duyarım hani, yenildiklerinde dahi toz kondurmam vs... Ama diyorum ya biz ailece çok fazla çekiyoruz bu Beşiktaş'tan... Beşiktaş gol yer bizim ailede huzur kalmaz... Üzülürüz en basitinden... Gerilir ortam... Bir şey değil babam tık! diye gidiverecek bu Beşiktaş yüzünden bir gün. Hayır maaşa bağlasalar böyle "sonuna kadar teslimiyet geliri" adı altında biz şimdi saraylarda yaşıyorduk... O da değil... Maçı zevk için izlesek Beşiktaş'ı zevk bir kenara diken üstünde izler olduk. Başkan mı değişçek takımı kuyuya mı atacaksınız napçaksanız yapın biz ailece yatıp bir daha kalkamıyacağız Allah muhafaza... Tövbe tövbe...