16 Eyl 2008

Alışverişkolik benim

Kimilerine göre okuduğum ağır kitaplardan sonra çerez niyetine Sophie Kinsella okumaya başladım. Biraz olsun kafa dağıtmak bana iyi gelecektir diye tahmin ediyorum. "Shopaholic and Baby" okuyacağım seri kitaplarının ilki. Eğer ki okuduğum ilk kitapta çok eğlenirsem sonrası için "Shopaholic and Sister", "The Undomestic Goddess", "The Secret Dreamworld of a Shopaholic", "Remember Me?", "Can You Keep A Secret?" gibi kitapları da sıraya girecektir. Bir yazara takıldığımda tüm kitaplarını okumadan rahat etmeyen ben yeni kitaplığımda bu rengarenk seriye biraz yer açmam gerekecek...

2 yorum:

L@L dedi ki...

Burcu bu kitabı okudunmu. bende okumak istiyorumda eğlencelimi =) Sophie Kinsella'nın beni hatırladınmı adlı kitabı süperdi!

Burcu SezeR dedi ki...

Okudum tabi.. İlk böyle başladım seriye... Çok eğlenceli bir deli Rebbeca...
Beni hatırladın mı kitabı da rafta okunmayı bekliyor.